Please reload

Sociální sítě

22 Feb 2018

22. února 2018 mne pozvali do Brna na akci PPC na stojáka #8, kterou organizuje agentura Besteto. Tématem mojí přednášky bylo "Tipy z Google Analytics pro PPC specialisty", ve které jsem na praktických příkladech ukázala, jak jako PPC specialista vytěžit ještě více z p...

Před pár hodinami jsem se vrátila ze 6. ročníku PPC campu, který organizuje Markéta Kabátová a její tým z Ulab. A protože jako každý PPC camp tu zazněla spousta skvělých informací a tipů, rozhodla jsem se, že si všechny své postřehy ještě takhle začerstva utřídím a rov...

Na PPC Offline jsme se poprvé oficiálně dozvěděli, že Sklik plánuje přidat mezi shody klíčových slov i tzv. rozšířenou volnou shodu. Pokud máte stejně jako já reklamní účty Skliku a Google AdWords jednoho klienta různorodé, v Skliku máte slova ve volné shodě zatím bez...

20. října 2017 jsem měla možnost přednášet spolu s Andrém Hellerem na prvním ročníku konference PPC Restart 2017. Tématem naší přednášky bylo Google Analytics v rukou PPC specialisty. Na několika příkladech z praxe jsme vám ukázali, jakou paseku mohou při optimalizaci...

Reportů z E-shop Summitu 2017 se určitě objeví hodně, proto jsem se rozhodla ho udělat malinko netradičně. Stejně "to nejlepší" z přednášek se objevilo již ten den na Twitteru pod hastagem #ESS17. Vybrala jsem proto vždy několik tweetů, které vystihly samotnou podstatu...

Funkce IF pomůže inzerentům více personalizovat jejich inzeráty s ohledem na to, kdo daný výraz vyhledává a z jakého zařízení ho vyhledává, a to vše bez nutnosti používat jakýkoliv doplňující zdroj s podkladovými daty, jako je tomu u personalizátorů reklam.

ZÁ...

Please reload

  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • YouTube Social  Icon